Dobrodošli na spletni strani Myunikat
Spletno trgovino www.myunikat.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja Tjaša Vodeb (v nadaljevanju: prodajalec).
Vsi podatki na spletni strani in slike izdelkov so zgolj informativne narave. Pri objavljenih slikah izdelkov in izdelkih v živo lahko pride do manjšega odstopanja v barvah zaradi svetlobe pri slikanju in obdelave slik.
Vsi elementi spletne strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega obvestila in pisnega soglasja Tjaše Vodeb.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
0. PODATKI O PRODAJALCU IN DRUŽBENA OMREŽJA
Podatki o prodajalcu:
Naziv: Myunikat, Tjaša Vodeb s.p.
Naslov: Beblerjev trg 3, 1000 Ljubljana
Matična številka: 7994664000
Davčna številka: 78780349
E-pošta: info@myunikat.si
Telefon: 051 258 409
TRR: SI56 6100 0001 7122 205 (Delavska hranilnica)
Paypal: tjasa.vodeb@myunikat.si
Prodajalec NI zavezanec za DDV.
Družbena omrežja:
Facebook: Myunikat – nakit in modni dodatki
Instagram: Myunikat
Pinterest: Myunikat – art by Tjaša Vodeb
LinkedIn: Tjaša Vodeb
1. BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA in DOSTOPNOST IZDELKOV
Bistvene značilnosti
MATERIAL ~ Vsi unikatni izdelki Myunikat (verižice, uhani, prstani, broške, zapestnice) so narejeni iz Polymer clay-a (Fimo ali Kato mase). Več o samem materialu si lahko kupec prebere >> TUKAJ <<.
UPORABA ~ Kupec z izdelki ravna nežno in po njih nikoli ne šprica s parfumom, saj se lahko poškodujejo.
ČIŠČENJE ~ Kupec lahko večino izmed izdelkov umije pod hladno vodo z nežnim čistilom, razen če pod opombami pri izdelku ne piše kako drugače. Kako v 5 korakih do čistega nakita, si lahko kupec pogleda in prebere >> TUKAJ <<.
Dostopnost izdelkov
Vsi izdelki, ki so trenutno objavljeni v spletni trgovini, so na zalogi in so dobavljivi takoj, razen če v opisu izdelka piše kako drugače. Po dogovoru jih lahko kupec še isti dan prevzame osebno v Ljubljani (Nove Jarše, pred Merkatorjem, na Beblerjevem trgu 2) ali mu jih prodajalec pošlje priporočeno po pošti.
2. CENE
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo DDV-ja.
Pri rednih cenah si prodajalec pridružuje pravico do njihovega spreminjanja. V primeru, da se cena izdelka spremeni v času, ko je kupec že opravil nakup ali med obdelavo naročila, velja da kupec plača ceno, ki je navedena v trenutku naročila. Akcijske cene izdelkov so dodatno in jasno označene. V navedenih cenah ob unikatnih izdelkih v spletni trgovini Myunikat – art by Tjaša Vodeb, niso všteti stroški pošiljanja.
Izdaja računa
Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov, nato mu prodajalec skupaj z naročenimi izdelki pošlje tudi original račun. Na računu so navedeni naročeni unikatni izdelki s cenami, ter vsi ostali stroški v zvezi z nakupom.
3. PLAČILNI POGOJI in NAČIN PLAČILA
Plačilo z GOTOVINO
Pri osebnem prevzemu v Ljubljani lahko kupec naročene unikatne izdelke plača z gotovino. Osebni prevzem je možen v Novih Jaršah (na Beblerjevem trgu 2, pred Merkatorjem).
Po PREDRAČUNU
Kupec naročene unikatne izdelke plača po predračunu na račun prodajalca. Podatki o naročilu in plačilu bodo kupcu ob zaključku naročila poslani na njegov elektronski naslov. Kupec pri plačilu uporabi univerzalni plačilni nalog (UPN), katerega je potrebno izpolniti preko spletne banke (Klik, Abanet,…) ali neposredno na banki oz. pošti. Rok plačila je pet (5) delovnih dni. V primeru, da prodajalec v roku petih (5) delovnih dni od oddaje naročila ne prejme plačila, bo kupcu poslal opomnik za plačilo, če prodajalec plačila še vedno ne bo prejel, bo naročilo kupca s strani prodajalca preklicano.
Plačilo s PAYPAL-om
Kupec naročene unikatne izdelke plača s Paypalom na račun tjasa.vodeb@myunikat.si. Po plačilu mu bodo podatki o naročilu in plačilu poslani na njegov elektronski naslov. Nato bo naročilo poslano najkasneje v treh (3) delovnih dneh, s priporočeno pošiljko Pošte Slovenija. Ko je paket oddan na pošto, kupec prejme e-sporočilo o zaključku naročila.
Plačilo s kreditno kartico
Naročene unikatne izdelke plačate kreditno kartico. Po plačilu vam bodo podatki o naročilu in plačilu poslani na elektronski naslov.
Plačilo z ODKUPNINO
Kupec naročene unikatne izdelke plača z gotovino poštnemu delavcu, ki mu bo dostavil paket.
Pomembno! Pri plačilu po povzetju NI nobenega dodatnega stroška.
4. POGOJI DOSTAVE, ROK DOSTAVE in STROŠKI POŠILJANJA
Pogoji dostave in rok dostave
OSEBNI prevzem
Kupec bo naročilo, brez dodatnih stroškov dostave, prevzel osebno v Ljubljani, najkasneje v roku petih (5) delovnih dni od oddaje naročila, oz. po dogovoru s prodajalcem. Osebni prevzem je možen v Novih Jaršah (Beblerjev trg 2, pred Merkatorjem). Več informacij o prevzemu bo kupec prejel v roku 24 ur po oddaji naročila na e-mail, ki ga je navedel v naročilu. Ko bo kupec prevzel paket, bo na e-mail prejel še sporočilo zaključku naročila.
V nujnem primeru (za osebni prevzem še isti dan) lahko kupec kontaktira prodajalca na 051 258 409.
POŠILJANJE po pošti – TRR, PayPal ali kreditna kartica – 2,9 eur
Po prejemu plačila s Paypalom, kreditno kartico ali plačila na TRR prodajalca, bo naročilo poslano priporočeno s Pošto Slovenije, najkasneje v treh (3) delovnih dneh. Ko je paket oddan na pošto, bo kupec na e-mail prejel še sporočilo zaključku naročila.
POŠILJANJE po pošti – TRR, PayPal ali kreditna kartica – BREZPLAČNO
Pri naročilu izdelkov nad 49 eur poštnino krije prodajalec. Brezplačna poštnina velja, če je nakazilo na TRR, plačilo s PayPal-om ali kreditno kartico.
POŠILJANJE po pošti – odkupnina – 5,5 eur
Po oddaji naročila bo to poslano najkasneje v treh (3) delovnih dneh, s priporočeno pošiljko Pošte Slovenija. Ko je paket oddan na pošto, prejmete e-sporočilo o zaključku naročila.
Stroški pošiljanja – TRR, PayPal ali kreditna kartica
Pakiranje in poštnina za naročene izdelke do 49 eur, ki so dostavljeni znotraj Slovenije, znaša 2,9 eur.
Stroški pošiljanja – ODKUPNINA
Pakiranje in poštnina za naročene izdelke znašajo 5,5 eur ne glede na višino zneska nakupa. Pomembno! Pri plačilu po povzetju (od februarja 2022) NI nobenega dodatnega stroška.
POŠILJANJE po pošti – TUJINA – plačilo s PayPal-om ali kreditno kartico
Po prejemu plačila, bo naročilo poslano najkasneje v treh (3) delovnih dneh, s priporočeno pošiljko Pošte Slovenija. Ko je paket oddan na pošto, prejmete e-sporočilo o zaključku naročila.
Stroški pošiljanja – TUJINA – PayPal ali kreditna kartica
Pakiranje in poštnina za naročene izdelke, ki so dostavljeni v državah Evrope znaša 9,9 eur ne glede na višino zneska nakupa.
5. POSTOPEK NAKUPA, ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE, POGOJI ZA ODSTOP
POSTOPEK celotnega nakupa
>> Izbira izdelkov
– Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.
>> Košarica
– Ko kupec izbere vse želene izdelke, stisne na gumb »Košarica«, ki je v zgornjem desnem kotu spletne strani.
– Če kateri izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X«, ki je pred sliko izdelka/artikla.
– Če ima kupec kodo ugodnosti, ki jo je dobil po e-mailu, na Facebook-u ali za darilo, jo vnese v polje »Koda ugodnosti« in stisne na gumb »Uporabi kupon«. Da je bil kupon uporabljen, kupec vidi odštet znesek popusta pod naročenimi izdelki.
– Kupec se v tem koraku odloči za način dostave in klikne na gumb »Najprej na naročilo«
>> Zaključi nakup
– Kupec izpolni Podrobnosti o plačniku in dostavi, pregleda svoje naročilo, ter izbere način plačila. V tem koraku ima tudi še vedno možnost spreminjanja načina dostave.
– Če ima kupec ob nakupu kakšne pripombe ali vprašanja, to zapiše v okence »Opombe ob naročilu«, pod »Opombe pri naročilu« tudi zapiše, če je naročilo namenjeno za darilo, da prodajalec temu primerno pripravi paket.
– Pred zaključkom nakupa mora kupec prebrati, se strinjati in sprejeti Splošne pogoje sodelovanja.
– S klikom na »Zaključi nakup« se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi unikatnimi izdelki.
– Ko kupec potrdi naročilo (S klikom na gumb »Zaključi nakup«), sprememba naročila preko spletne strani www.myunikat.si ni več možna.
>> Po oddaji naročila
– Nekaj minut po oddaji naročila kupec prejme po e-mailu sporočilo, da je bilo njegovo naročilo uspešno oddano. V tem e-mailu so tudi vsi podatki o oddanem naročilu in podatki za plačilo. Če se to ne zgodi mora kupec preveriti ali je šel e-mail mogoče pod vsiljeno pošto, promocije ali pa se je kupec zatipkal pri osebnih podatkih. V tem primeru naj kupec pošlje prodajalcu sporočilo na e-mail info@myunikat.si in mu bo pomagal.
– Po oddaji naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
– Rok za plačilo naročenih unikatnih izdelkov je pet (5) delovnih dni. Ko prodajalec prejme plačilo za naročene izdelke, jih pripravi za pošiljanje in pošlje h kupcu.
– Vsem kupljenim izdelkom prodajalec priloži tudi original račun. Če kupec želi račun na podjetje, je potrebno to izpolniti v naročilu in zapisati pod opombe.
– Ko je naročilo oddano na pošto ali osebno prevzeto, bo kupec na e-mail prejel sporočilo o zaključku naročila.
– V roku 14. dni po oddaji naročila, bo kupec na e-mail prejeli še anketo, v kateri bo lahko izrazili svoje mnenje o prejetih unikatnih izdelkih.
– Ob oddaji naročila je tako sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem, katera je trajno shranjena pri prodajalcu. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje e-mail na njegov elektronski naslov.
Časovna veljavnost ponudbe
Preklic naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na prejet e-mail, v katerem so vsi podatki o naročilu, odgovori – Prosim za preklic naročila.
Pogoji za odstop od pogodbe
Reklamacija
Če so izdelki, ki jih je kupec prejel napačni ali poškodovani, je kupec dolžan v osmih (8) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) to sporočiti na elektronski naslov info@myunikat.si in jih vrniti prodajalcu. Prodajalec jih zamenja z drugimi izdelki na zalogi iz spletne trgovine v enaki vrednosti ali pa kupcu izda vrednostni bon, ki ga lahko v roku enega leta uporabi pri novem naročilu v spletni trgovini www.myunikat.si
Napačne ali poškodovane izdelke mora kupec poslati roku v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) v originalni embalaži (obvezno v škatlici, v kateri je izdelek prejel) s priporočeno pošiljko na naslov: Myunikat, Tjaša Vodeb s.p., Beblerjev trg 3 , 1000 Ljubljana
Priporočeni pošiljki mora kupec obvezno priložiti kopijo računa, ter natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. Če prodajalec ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja, mu prodajalec reklamacije ne bo upošteval. Reklamirano blago kupec pošlje priporočeno v originalni embalaži, na lastne stroške. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.
V primeru, da je do kupca prispel paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Odstop od nakupa in vračilo izdelkov
Če kupec s prejetimi izdelki ni zadovoljen ali bi rad odstopil od nakupa, je potrebno prodajalca v roku štirinajstih (14) dni od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) o tem obvestiti pisno ali preko e-pošte na info@myunikat.si, brez da bi mu bilo potrebno navesti razlog za odstop. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
Vsi izdelki morajo biti v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) poslani s priporočeno pošiljko in ustrezno zaščiteni (obvezno v prejeti škatlici) na naslov: Myunikat, Tjaša Vodeb s.p., Beblerjev trg 3 , 1000 Ljubljana > Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.
Poslanim izdelkom je OBVEZNO potrebno priložiti kopijo računa in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca.
Skladno s splošnimi pogoji poslovanja morajo biti vrnjeni izdelki:
– nerabljeni (noben od izdelkov ne sme biti nošen),
– nepoškodovani,
– v nespremenjeni količini (vrniti je potrebno celotno naročilo, tudi darilo, če ga je kupec prejel poleg prejetih izdelkov)
– ter v originalni in nepoškodovani embalaži, vključno z vsemi deklaracijami (kartončki), ki ne smejo biti odstranjeni z izdelkov.
Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
IZJEME, ki jih ni možno vrniti:
Uhani MINI-ji – zaradi higieničnega minimuma jih NI MOŽNO VRNITI, razen v primeru, ko so bili kupljeni za darilo in je bil pred nakupom sklenjen dogovor med prodajalcem in kupcem, da jih lahko zamenja za kakšen drug izdelek v enaki ali višji vrednosti z doplačilom.
Darilni boni – zaradi enoletne veljavnosti darilnih bonov, vračilo le teh NI MOŽNO. V kolikor je na darilnem bonu zapisano ime obdarjenca, je možen naknaden dogovor o spremembi imena, ob katerem številka bona in datum koriščenja ostaneta nespremenjena. V primeru spremembe imena obdarjenca – kupec priporočeno pošlje Darilni bon na zgoraj navedeni naslov, ko ga prodajalec prejme, mu priporočeno pošlje nov Darilni bon na katerem je spremenjeno le ime obdarjenca, koda bona in veljavnost ob tem ostaneta nespremenjeni.
Vračilo kupnine pri nakupu izdelkov višje vrednosti, bo povrnjeno na TRR račun kupca v vrednosti največ 70 eur, ostali del kupnine bo povrnjen v sorazmernem deležu končnega zneska v obliki darilnih bonov, ki jih lahko kupec v roku enega (1) leta izkoristi pri novem naročilu, v spletni trgovini.
Če je kupec prodajalcu v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku in v skladu s splošnimi pogoji, mu prodajalec vrne denar za že plačane izdelke (razen za stroške pošiljanja), najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja vrnjenega blaga, izključno na transakcijski račun kupca.
Stroški, ki bremenijo kupca v zvezi z odstopom od naročila, je strošek poštnine pri vračilu izdelkov, ter strošek pakiranja in poštnine, ko mu je bil paket poslan, zato se kupcu od končnega zneska nakupa odšteje strošek za strošek pošiljanja (2 eur), ki je ob tem nastal.
6. IZDELKI NAREJENI PO NAROČILU
Prodajalec želi prisluhniti vsaki svoji stranki posebej, zato je na voljo tudi naročilo unikatnih izdelkov narejenih po naročilu, ki so običajno zaradi posebnih želja in posledično več dela, nekoliko dražji od izdelkov, ki so trenutno na zalogi v spletni trgovini.
POSTOPEK naročila izdelkov po naročilu
1. >> TUKAJ << lahko stranka izpolni svoje podatke za povpraševanje ali prodajalcu pošlje sporočilo na narocila@myunikat.si
Če ima stranka več vprašanj, lahko prodajalca tudi pokliče na telefon 051 258 409 (vsak delavnik med 9:00 in 17:00 uro),
2. Na e-mail stranke bo prodajalec odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 24 ur.
3. Pri unikatnih izdelkih narejenih po naročilu, se stranka in prodajalec dogovorita kakšne so njene osebne želje glede barve, oblike, dolžine, velikosti,..
4. Ko je dogovor med stranko in prodajalcem sklenjen in potrjen, bo prodajalec stranki poslal predračun z vključenimi stroški pošiljanja (če se stranka odloči za pošiljanje po pošti), ta ga mora v roku treh (3) delovnih dni plačati.
5. Ko je nakazilo vidno na računu prodajalca, bo ta začel z izdelavo nakita. Nakit bo izdelan najkasneje v sedmih (7) dneh od prejema plačila, razen če se stranka in prodajalec ne dogovorita drugače.
6. Dokončane izdelke bo prodajalec poslikal in stranki po e-mailu poslal slike, pri katerih lahko pride do manjšega odstopanja pri barvah, zaradi svetlobe pri slikanju in obdelave slik. Nato bo paket z unikatnimi izdelki oddal s priporočeno pošiljko na Pošto Slovenije.
Pri unikatnih izdelkih, ki so izdelani po naročilu in so prilagojeni strankinim osebnim željam, odstop od pogodbe ni mogoč. Prav tako na unikatne izdelke po naročilu NE veljajo popusti in znižanja.
7. DARILNI BONI
Kupec lahko v spletni trgovini naroči darilne bone v vrednosti 10€, 20€, 30€, 40€ in so veljavni eno (1) leto od dneva nakupa. Uveljaviti jih je možno izključno v spletni trgovini in ne na kakšnem izmed sejmov. Darilni boni so oštevilčeni z unikatno kodo in datumom do kdaj so veljavni.
Darilne bone lahko kupec uporabi tudi za izdelke po naročilu, ni pa jih možno zamenjati za denarna izplačila. Tako za nakupe, ki so nižji od zneska na darilnem bonu, prodajalec ne vrača denarja, ampak pripravi novo kodo za razliko, ki še ni bila uporabljena. Pri nakupih, kjer je znesek naročila višji od zneska na darilnem bonu, se razlika doplača.
8. POPUSTI, NAGRADNE IGRE IN OSTALE UGODNOSTI
Popusti in vrednostni boni
V spletni trgovini Myunikat, v kategoriji Znižani izdelki, skozi celo leto potekajo različni popusti. Znižane cene unikatnih izdelkov so jasno navedene ob izdelku, ki je trenutno v akciji.
Kupec pa občasno prejme po e-mailu, v nagradnih igrah ali na Facebook-u vrednostni bon (Kodo ugodnosti) v obliki darilnega bona, ki je v določeni vrednosti in ga lahko uporabi nad določeno vsoto, ki je zapisana poleg vrednosti bona. Izkoristi se ga tako, da v košarici, v okence »Koda ugodnosti« vnese prejeto kodo in stisne na gumb »Uporabi kupon«. Pod podatki o naročilu se tako prikaže znesek popusta.
Vrednostni boni v obliki darilnega bona veljajo samo v točno določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Uporabijo se lahko na izdelke, ki so v tistem trenutku na zalogi, ni pa jih možno uveljavljati na izdelke po naročilu in nakupe darilnih bonov. Kode ugodnosti med seboj niso združljive, tako lahko kupec ob vsakem nakupu uporabi samo eno kodo. Vrednostnih bonov v obliki darilnega bona ni možno zamenjati za denarna izplačila.
V kolikor kupec kupi unikatne izdelke pred popusti ali prejetim vrednostnim bonom, ni upravičen do dodatnih ugodnosti ali popustov, četudi so znižani enaki izdelki.
Nagradne igre
Na družabnem omrežju Facebook prodajalec občasno priredi tudi kakšno Nagradno igro, namenjeno vsem oboževalcem strani Myunikat – nakit in modni dodatki. Nagradne igre potekajo v točno določenih obdobjih, ki so jasno zapisana v objavi. Nagrade so lahko različni izdelki, vrednostni boni za popuste ali paketki presenečenja, ki jih organizator izbira sam. Na izbiro nagrade udeleženci nagradne igre ali nagrajenci ne morejo vplivati, razen če je s strani organizatorja navedeno drugače.
V nagradni igri lahko sodelujejo vsi oboževalci Myunikat na različnih družbenih omrežjih, ki izpolnjujejo pogoje nagradne igre in so starejši od 15 let. Nagradne igre imajo lahko različna pravila in pogoje sodelovanja, zato je treba upoštevati napisana pravila o sodelovanju. S sodelovanjem v nagradni igri se nagrajenec strinja z objavo svojega imena, ter fotografije, ki jo mora poslati ob prejemu nagrade.
Prevzem nagrade
Izžrebanec po navodilih organizatorja sporoči svoj naslov, na katerega mu priporočeno pošlje nagrado. Izžrebanec je dolžan poslati sliko s prejeto nagrado in svoje mnenje/komentar.
Brezplačna poštnina
V spletni trgovini prodajalec občasno nudi tudi brezplačno poštnino za vsa naročila plačana po predračunu ali PayPal-u in poslana znotraj Slovenije. Kupci so za brezplačno poštnino obveščeni preko e-novic, Facebooka ali spletne strani www.myunikat.si
9. OBVEŠČANJE IN E-NOVICE
Z oddajo naročila, sodelovanjem v nagradni igri in s prijavo na moje unikatne e-novice (na spletni strani www.myunikat.si), se uporabnik strinja, da bo enkrat tedensko prejemal podrobnosti iz mojega ustvarjalnega sveta, koristen nasvet iz sveta mode, novosti v ponudbi ali promocijske akcije. Prodajalec se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.
10. AVTORSKE PRAVICE
Spletna stran, vsi podatki na njej, slike izdelkov, ki prikazani na strani, so lasti Myunikat – art by Tjaša Vodeb, (razen tistih, kjer je naveden drugačen vir) in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah, zato jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti Myunikat – art by Tjaša Vodeb.
11. VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Vsi osebni podatki so varovani v skladu z ZVOP-1 in se bodo uporabljali izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, ponudb, informativnega gradiva, e-novic) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjam.
Prodajalec bo za nedoločen čas hranil naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino. Vsi osebni podatki ne bodo predani ali posredovani tretji osebi.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Mnenja in priporočila izražena preko; FB strani Myunikat – nakit in modni dodatki in Instagrama Myunikat je možno uporabiti tudi na spletni strani www.myunikat.si, z namenom pridobivanja novih uporabnikov na podlagi izkušenj tistih, ki ste se z mano že srečali. V upanju in želji, da bi vas bilo čim več, je na FB strani Myunikat – art by Tjaša Vodeb omogočamo komentiranje prav vsem uporabnikom. V želji po zadovoljnem in spoštljivem odnosu, prodajalec vsak komentar skrbno pregleda in žaljive, neprimerne in nekoristne izjave lahko tudi odstrani. Z oddajo komentarja se uporabnik strinja, da ga lahko Myunikat – art by Tjaša Vodeb v celoti ali delno uporabi v spletnih in drugih medijih, v neomejenem časovnem okviru, za namen objave v oglasih ali drugih marketinških promocijah, ki so v poslovnem interesu Myunikat – art by Tjaša Vodeb.
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.
12. REŠEVANJE SPOROV IN PRITOŽBE
Kot prodajalec vam zagotavljam, da si bom v vsakršnem primeru pritožbe oz. spora prizadevala, da bom vsakršno prejeto pritožbo na e-mail info@myunikat.si obravnavala zaupno ter jo skušala rešiti v najkrajšem možnem času. Prav tako si bom prizadevala, da bi nastali spor reševali sporazumno, saj se zavedam da ob sproženem potrošniškem sporu pri pristojnem sodišču za vse udeležene nastanejo nesorazmerni sodni stroški v razmerju s tržno vrednostjo kupljenega izdelka in zato si želim, da ste kot kupci mojih izdelkov pripravljeni, da poiščemo skupne rešitve in se dogovorimo za rešitev, ki bo za obe strani najugodnejša.
13. POMOČ IN INFORMACIJE
Za vse dodatne informacije in vprašanja lahko me pokličete vsak delavnik med 9:00 in 17:00 uro, na telefonsko številko 051 258 409 in z veseljem vam bom pomagala. Kadarkoli pa mi lahko pošljete e-mail na info@myunikat.si in odgovorila vam bom v najkrajšem možnem času, običajno v roku 24-ih ur.
Pogoji poslovanja veljajo od 26.10.2015 do preklica.